12.01.2021, 14:27

Як оформити субсидію, не виходячи з дому: покрокова інструкція

Марина Началова | Всі новини автора
субсидия онлайн

Українці, які раніше не користувалися субсидіями, сьогодні мають можливість подати відповідну заявку, не виходячи з дому.

Зробити це досить просто - на сайті Міністерства соціальної політики. Прес-служба міністерства оприлюднила покрокову інструкцію, передає Час Пік.

Крок 1. Щоб оформити субсидію онлайн, потрібно:

1. Зайти на ]]>сайт]]> Міністерства соціальної політики України у рубрику «Е-Сервіси».

2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії».

3. Користувача автоматично переводить на сайт ]]>subsidii.mlsp.gov.ua]]>, де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).

Крок 2: після успішного входу в систему буде здійснено перехід  до заповнення електронних форм:

- Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),

- Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

Крок 3: після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.

В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

1)   вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.

Про всяк випадок збережіть його.

2)   Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.

3)   У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4)   Найближчим часом співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5)   До цього листа також додані копії поданих вами документів.

Нагадаємо, в Україні змінився механізм оформлення субсидій, пільг та соцдопомоги: куди тепер йти з документами.

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк

Теги новин: