22.09.2021, 09:54

Клієнти "Ощадбанку" повинні пройти обов'язкову ідентифікацію: кому до 30 вересня необхідно з'явитися в банк

Ощадбанк

У Національному банку "Ощадбанк" зробили заяву щодо ідентифікації громадян. Нововведення стосується певної категорії клієнтів банку, яким необхідно особисто відвідати відділення банку для вирішення питання отримання коштів за нерухомими поточними та депозитними рахунками.

У фінустанові підкреслили, що клієнт банку повинен звернеться до установи АТ "Ощадбанк" із зазначеною метою - до 30 вересня 2021 року. Про це]]> інформує]]> прес-служба банку, повідомляє Час Пік.

"Повідомляємо про необхідність до 30 вересня 2021 року відвідати АТ "Ощадбанк" з метою актуалізації ідентифікаційних даних та здійснення верифікації, а також вирішення питання щодо отримання коштів по нерухомих поточних та вкладних (депозитних) рахунках, операції за якими не здійснювались протягом трьох років і більше", - йдеться в повідомленні.

При собі необхідно мати паспорт та документ про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків.

Якщо до 30 вересня 2021 року клієнт не звернеться до установи АТ "Ощадбанк" з зазначеною вище метою, то:

  • АТ "Ощадбанк" змінить облік залишків коштів на таких рахунках та обліковуватиме їх як нерухомі вклади;
  • АТ "Ощадбанк" вважатиме, що клієнт у такий спосіб дав згоду на розірвання договору відповідно до частини 2 статті 1075 Цивільного кодексу України та закриття рахунку;
  • такі дії вважатимуться згодою на застосування щомісячної комісійної винагороди, передбаченої тарифами АТ "Ощадбанк", та її сплати в порядку договірного списання шляхом утримання з суми нерухомого вкладу, а саме комісійної винагороди за ведення нерухомих вкладів для поточних рахунків фізичних осіб у національній валюті та комісійної винагороди за ведення нерухомих вкладів* для вкладних (депозитних) рахунків фізичних осіб у національній валюті.

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк