27.12.2024, 14:17

Худі з принтом для заходів і конференцій: як на цьому заробити (поради від «Пакотек»)

Ольга Даниленко | Всі новини автора
худі з принтом

Для підвищення доходів робота над розширенням кола клієнтів повинна проводитися постійно. Намагайтеся за будь-якої можливості користуватися сучасними рекламними засобами. Наприклад, робіть інвестиції в друковані худі, якщо попереду у вас конференція чи інший захід, де буде багато людей, адже більшість звичних рекламних проспектів лишаються непоміченими. Інша річ тематичні худі з принтом на замовлення для ваших співробітників, запрошених гостей та потенційних клієнтів.

Чому варто вкладати кошти в рекламу на одязі

Ексклюзивні худі з цікавим принтом, лого компанії чи зображенням точно використають за призначенням, адже такий одяг сьогодні в тренді, його охоче носять люди різного віку, статусу та статі. Отже, худі нагадуватиме не лише про ярмарок чи конференцію ще тривалий час, а і про можливість отримати послугу чи продукт саме у вас.

Як заробляти на брендованих худі, зовсім не вкладаючись у виробництво

худі з принтом на замовлення Якщо ви маєте хист до малювання, створення мемів і слоганів, тоді робіть макети та виготовляйте за ними худі з принтом на замовлення. Якщо користуватися послугами «Пакотек», не доведеться турбуватися про власне виробництво. Про пропозиції придбати готовий брендований одяг розповідайте за допомогою соціальних мереж та прямих контактів. Коли з’явиться база клієнтів, маржа від гуртових продажів худі із вашим дизайном, але без вкладень у їхнє виробництво, стане суттєвим доходом.

Ось алгоритм дій, щоб такий бізнес мав гарну рентабельність та стабільно зростав:

  1. Знаходьте компанії, що пропонують якісні худі та сучасні технології для друку на одязі (наприклад, «Пакотек», де є великий асортимент речей гарної якості, а нанесення робиться за допомогою стійких фарб і машинної вишивки).
  2. Розробляйте унікальні дизайни, роблячи тематичні малюнки чи написи.
  3. Рекламуйте майбутні вироби, з огляду на цільову аудиторію.
  4. Робіть розрахунки, одночасно додаючи націнку на кожну партію за свою частину роботи, а також подумайте, як оптимізувати витрати на доставку.
  5. Втілюйте в життя цікаві ідеї до тематичних конференцій, семінарів та інших заходів, щоб залучити якомога більше зацікавленої аудиторії.
  6. Активно беріть участь у процесі, щоб своєчасно вносити коригування в макети, обирати нові кольори та розміри худі тощо.

Так, ви зможете отримувати додатковий прибуток із брендованого одягу, не залучаючи багатьох посередників і не турбуючись про створення власного виробництва.

Рубрика - Правозащитник: