06.12.2020, 14:10

"Маркетинг по-дебільному": Покупці скаржаться на "ноу-хау" від великого супермаркету

Покупателей бесит ноу-хау от магазина "Семья"

Покупці, які часто обслуговуються у регіональних супермаркетах мережі "Сім'я", звернули увагу на "ноу-хау". Тепер багато хто встав перед вибором: брати з собою до магазину калькулятор або зовсім не купувати фасований товар.

У місцевих пабліках в соцмережах жителі Лисичанська та Сєвєродонецька обговорюють маркетинговий прийом у супермаркетах мережі "Сім'я", повідомляє Час Пік.

Багато хто помітив, що весь фасований товар не має інформації про ціну. На цінниках вказано тільки вагу продукта.

Тепер покупці гадають, з якою метою був зроблений такий маркетинговий хід. Багато хто твердо переконаний, що покупців просто хочуть заплутати та обдурити.

"Маркетинг "по-дебільному"... Явно не в інтересах покупця", "не зовсім зручно купувати ваговий товар", "Давно почалося, і так фігня. Але такий товар намагаюся, не купувати", "а ви хоч раз звішували товар на контрольних вагах. Відповідає те що написано. Скоріше за все ні", "раніше було зручніше. Доводиться рахувати самим, хоч приблизно. Вважаю, що це не дуже хороший маркетинговий прийом. Відлякує покупців", "бісить жахливо!", - пишуть люди у коментарях.

Є й такі, хто вважає, що продавці просто не хочуть "морочитися", тому що ціни постійно повзуть вгору.

"Я думаю що так зробили і через те що ціна на товар часто змінюється і продавці щоб кожен раз не міняти упаковку вказують вагу", "Я вчора на касі задала це питання - і сама на нього відповіла - щоб приховати як може помінятися ціна протягом дня", - пишуть покупці.

Через велику кількість негативних коментарів, представники мережі супермаркетів вирішили прокоментувати ситуацію.

"В умовах постійної зміни вхідних цін з боку постачальників, а також акційних періодів, було прийнято рішення про надання на стікерах тільки значення грамажу, на ваговий товар, упакований нашими продавцями. Ми не перепаковували товар, мінімізуючи зіткнення його з продавцем, у зв'язку з прийнятими карантинними заходами в нашій країні.

Біля кожного вагового товару на вітринах знаходяться цінники з повною інформацією про нього: Ціна за кг (або за 100 гр), артикул, назва, штрих-код...",- йдеться в повідомленні.

Представники магазину запевнили, що поважають кожного свого покупця, а також зазначили, що це заходи вимушені та тимчасові.

новости соцсетей

Довідка: ст. 15. п.3 Закону України "Про захист прав споживачів": продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції.

Написи щодо ціни реалізації продукції повинні бути чіткими і простими для розуміння.

Ціна продукції повинна включати в себе всі податки і неподаткові обов'язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем при придбанні відповідної продукції.

На аукціонних торгах споживачам повинна повідомлятися Стартова ціна продажу відповідного товару.

Ціна товару відзначається за одну упаковку такого товару, а якщо товар поставляється без упаковки - за одиницю виміру, яка зазвичай застосовується до такого товару.

Читайте новини регіону:

Тарифи на газ для населення Луганщини: скільки доведеться платити з 1 грудня

У Лисичанську перерахували розмір соцдопомоги: хто отримає підвищені виплати вже в грудні

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк