Важлива інформація для клієнтів Сєвєродонецького центру обслуговування ТОВ "ЕНЕРА СХІД"

Сєвєродонецький центр обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СХІД" у зв'язку з погіршенням епідеміологічної обстановки переходить в режим дистанційної роботи. Скасовується особистий прийом відвідувачів.
Центр обслуговування клієнтів енергопостачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА СХІД" попереджає жителів Сєвєродонецька про зміну режиму роботи, повідомляє Час Пік.
"Шановні споживачі, в зв’язку із погіршенням епідеміологічної обстановки із захворюваністю на коронавірус COVID-19, Сєвєродонецький центр обслуговування клієнтів з 17 березня скасовує прийом споживачів та переходить на режим дистанційної консультації", - йдеться у повідомленні.
Всі питання щодо постачання електроенергії можна вирішити у телефонному режимі.
Сєвєродонецький ЦОК:
- для юридичних споживачів - (099) 405 86 17,
- для побутових споживачів - (050) 345 47 53.
Колл-центр:
- (0645) 70-82-70 (багатоканальний). Оператори надають консультації з 07:30 до 16:30.
Також можна відправити лист на електронну пошту: [email protected]
За роз’ясненнями та консультаціями споживачі можуть звернутись в Інформаційно-консультаційний центр – (0645) 70-82-01. Графік роботи: пн.-пт. 07:30-16:30. Е-mail: [email protected]
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |
![]() |