Удар по російському порту "Кавказ": після атаки затонув залізничний пором з паливом
В акваторії порту "Кавказ" у Краснодарському краї РФ затонуло судно "Конро Трейдер". Це був єдиний залізничний пором на Керченській переправі. Голова Темрюкського району Кубані заявив, що на поромі було 30 цистерн з паливом.
Після атаки на порт "Кавказ" затонув пором з паливом. Як заявила влада Краснодарського краю РФ, пором затонув "в результаті отриманих пошкоджень", повідомляє Час Пік.
У момент удару на борту було 30 залізничних цистерн з паливом. Напередодні ввечері губернатор Краснодарського краю РФ Веніамін Кондратьєв заявив, що 17 членів екіпажу затонулого порома врятувалися, пошуки ще двох людей тривають.
На кадрах, які з'явилися в мережі, видно, що після "прильоту" по судну цистерни з паливом спалахнули. У небо здіймався величезний стовп чорного диму з вогнем. Пожежі було присвоєно третій ранг. На місце прибули пожежний потяг, понад 30 одиниць техніки та понад 100 рятувальників.
У Міненерго РФ заявили, що анексовані Крим та Севастополь повністю забезпечені бензином та дизельним паливом. При цьому, як повідомляє Telegram-канал "Крымский ветер", у Керчі вже утворилися великі черги на автозаправках.
Як зазначив військовий експерт Владислав Селезньов, слід очікувати на певний паливний голод в оккупантів на території Криму, а також на окупованих територіях Херсонської та Запорізької областей. За його словами, знищений залізничний пором був останнім, з трьох, що здійснювали перевезення через Керченську протоку.
"І хоча тамтешні гауляйтери заявляють, що вони мають ще чимало ресурсів для здійснення поромних перевезень, очевидно що вони брешуть. До прикладу, пором "Авангард" українські Сили оборони знищили у травні цього року ракетою ATACMS. Слідом за ним було зруйновано пором "Славянин". Це сталося у липні цього року, тому українські Сили оборони задіяли ракету типу "Нептун". Цього разу, скоріш за все, також йдеться за "Нептун"...
Ворог, в основному, забезпечує перевезення вантажів військового значення саме за допомогою поромних перевезень. Тривожно йому за технічний стан Керченського мосту, і він, зазвичай, використовується для курсування кількох пар пасажирських потягів та перевезень автомобільним транспортом. А що стосується левової частини перевезень, в тому числі паливно-мастильних матеріалів, то тут до роботи беруться саме пороми", – зазначив Селезньов.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |