"Vodafone Україна" з 21 грудня почне обслуговувати абонентів з додатком "Дія"
З 21 грудня "Vodafone Україна" одним з перших серед телеком операторів спільно з Міністерством цифрової трансформації розпочинає обслуговування абонентів із застосунком "Дія".
Про це повідомила прес-служба "Vodafone Україна", передає Час Пік.
У клієнтів компанії з додатком "Дія" з'являться такі можливості:
- Ідентифікація з цифровим паспортом;
- Шеринг документів для контрактного підключення (у Запорізькій області).
Якими послугами можна згодом скористатися:
- Отримання потрібних сервісів (операції з номером, підписання додаткової угоди і т.д.);
- Зміна тарифу;
- Керування додатковими послугами;
- Отримання фінансової інформації про номер.
У "Vodafone Україна" зазначили, що власникам паперового паспорту все ж необхідно буде надати оригінал документу, оскільки у застосунку "Дія" серед документів відображається ID-карта.
В компанії додали, що інтернет-трафік у застосунку "Дія" не тарифікується.
Читайте ще: Як працюватимуть банки в період новорічних свят: графік від НБУ
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.