"Vodafone Україна" запускає онлайн-клініку "Здорро"
Оператор мобільного зв'язку "Vodafone Україна" спільно з компанією Вotkin.pro, яка спеціалізується на телемедичних консультаціях, запустили smart-клініку "Здорро".
Цілісна екосистема телемедичних сервісів, створена на базі Здорро, розширить можливості сучасної медицини за допомогою штучного інтелекту, IoT і Big Data аналітики, заявили в прес-службі "Vodafone Україна", передає Час Пік.
"Пандемія очікувано підстібнула інтерес до телемедицини з боку пацієнтів і лікарів. У 2020 року на платформі Вotkin.pro проведено більше 30 тисяч онлайн консультацій, а лікарська база збільшилася на 174% в порівнянні з 2019 роком", - розповів професор Владислав Гринь, керівник телемедичної платформи Вotkin.pro.
На сьогоднішній день smart-клініка "Здорро" має в своєму розпорядженні найбільшу в Україні базу лікарів, які консультують віддалено. Прийом ведуть понад 1100 фахівців, і їх число постійно зростає. Клієнти мають можливість вибрати лікаря зі 130 медичних спеціальностей. Додатковим критерієм, який допомагає клієнтам зробити вибір, є рейтинг фахівця, який залежить від стажу лікаря і вченого ступеня: серед фахівців клініки багато практикуючих кандидатів і докторів медичних наук.
"Наші партнери накопичили багатий досвід в застосуванні телемедицини. Велика кількість лікарів довіряють і регулярно використовують телемедичні платформи для спілкування з пацієнтами. Наше завдання - створити на базі smart-клініки "Здорро" перше в Україні повноцінне рішення, яке об'єднає телемедицину і напрацювання Vodafone в сфері BigData аналітики, IoT-сервісів і застосуванні штучного інтелекту", - зазначив Євген Чорний, керівник відділу з розвитку інноваційних продуктів "Vodafone Україна".
Smart-клініка "Здорро" пропонує не тільки розмову з лікарем за допомогою сучасних засобів зв'язку. Це майданчик для повноцінних медичних консультацій зі зручним інтерфейсом, яка дає можливість:
- відкрити особистий кабінет пацієнта, в якому буде фіксуватися історія звернень та результати консультацій;
- знайти і вибрати лікаря за фахом, рейтингом та відгуками;
- записатися на прийом у зручний час;
- отримати он-лайн консультацію в текстовому або відео форматі з висновками лікаря;
- запросити другу думку у профільних фахівців.
"Здорро" надає разові медичні консультації. Наступним етапом стане підключення онлайн-аптек, лабораторій та чат-бота з елементами штучного інтелекту, який допоможе клієнтам самостійно моніторити стан свого здоров'я і, в разі необхідності, звертатися за медичною консультацією. Також, на основі даних, отриманих протягом перших місяців роботи клініки, будуть сформовані пакетні пропозиції, що враховують найбільш затребувані послуги.
Детальніше дізнатися про клініку і пройти реєстрацію можна на сайті Здорро .
Нагадаємо, "Vodafone Україна" з 21 грудня почав обслуговувати абонентів з додатком "Дія".
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.