Літак МАУ "забув" в аеропорту "Бориспіль" десятки пасажирів: деталі скандалу
Літак авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" вилетів до Туреччини з аеропорту "Бориспіль" без 50 пасажирів, які запізнилися на рейс через довгу реєстрацію.
Подробиці цієї події розповіла тревел-блогер, екс-зірка шоу "Орел і решка" Яна Метьолкіна, яка сама опинилася в числі пасажирів, яких "забули", передає Час Пік.
"Історія про те, як літак до Туреччини полетів без мене і без десятків таких же пасажирів, як я. При цьому ні допомоги, ні пояснення, ні компенсації від МАУ отримати поки не вдається", - пише Метьолкіна в своєму Instagram .
За словами Яни, вона приїхала в аеропорт вчасно, за півтори години до вильоту. І всі ці півтори години вона простояла у величезній черзі на стійці реєстрації.
"За 15 хвилин до вильоту я і ще під 50 людей все ще стояли в черзі на реєстрацію. Нам сказали, що рейс затримується і без нас не полетять. Деяким людям у черзі на пошту прийшло повідомлення про затримку рейсу, тому я навіть не хвилювалася", - продовжує Метьолкіна.
За її словами, коли вона підійшла до гейту, там не було ані душі.
"Літак вилетів без мене і десятків людей. Уявляєте? Мене зачекінили, все добре. За мною ще десятки людей. Я підходжу до гейту, а нічого немає. Як це можливо?" - обурюється дівчина.
За словами Метьолкіної, вона разом з ще одним пасажиром, який виявився журналістом BBC, намагалися знайти свій літак, просили співробітників аеропорту допомогти зв'язатися з МАУ, але всі спроби були марними. В результаті Метьолкіній довелося давати свідчення як злісному правопорушнику за статтею про порушення пункту пропуску, їй виписали штраф.
Потім, за словами Метьолкіної, їх повели все до тієї ж стійки реєстрації, де так само 2 години в черзі стояли пасажири іншого рейсу.
"Я стояла і спостерігала, як уже нові пасажири знову не можуть полетіти. Відстоявши в черзі 2 години їм на моїх очах говорили, що реєстрація закрита і літак полетів. Люди кричали, лаялися, просили допомоги. І все це в порожнечу", - написала Метьолкіна.
В даний час МАУ ні на своєму сайті, ні на сторінках у соцмережах не прокоментувала скандал. На запит сайту avianews.com в авіакомпанії відповіли, що реєстрацію пасажирів забезпечує не МАУ, а приватна хендлінгова компанія, але в МАУ "повністю поділяють і розуміють свою відповідальність за збій в роботі".
У МАУ зазначили, що поводиться службове розслідування. Планується найближчим часом переглянути час початку реєстрації на рейси. Постраждалим пасажирам запропоновано повне повернення вартості (квитка), зміна дати та/або маршруту на будь-які інші.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |