МОЗ запустило безкоштовну "гарячу лінію" по е-лікарняним
В Україні запустили роботу контактного центру, співробітники якого надають людям консультації з питань, пов'язаних із запуском електронних лікарняних.
Міністерство охорони здоров’я спільно з партнерами з Міністерства соціальної політики, Міністерства цифрової трансформації, Національної служби здоров'я, Пенсійного Фонду та Фонду соціального страхування України, за підтримки проекту Світового банку запустили роботу контактного центру, повідомляє Час Пік з посиланням на прес-службу МОЗ.
Отримати необхідні роз'яснення можна, зателефонувавши за номером "гарячої лінії" 1677.
Контактний центр працюватиме щодня протягом трьох місяців. Близько 20 операторів надають консультації щодня з 8:00 до 22:00, щоб люди могли отримати відповіді на питання в будь-який момент.
"Щоб адаптовувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили “гарячу лінію” і розраховуємо на зворотній зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх.
Запуск такого масштабного сервісу ставить перед нами великі виклики і ми хочемо адекватно на них реагувати, аби реформи в медичній сфері проходили безболісно для лікарів та пацієнтів", – заявила заступник міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.
Зазначається, що від моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров'я лікарі сформували понад 3,9 медичних висновків про тимчасову непрацездатність (МВТН). На їхній підставі в реєстрі ПФУ сформовано 2,9 млн е-лікарняних, виплати за якими вже склали понад 1 млрд грн.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |