"Нова пошта" оновила правила повернення посилок: що змінилося
Поштовий оператор "Нова пошта" скасував оплату за повернення посилок та комісію від оголошеної вартості, зробивши процес повернення для клієнтів абсолютно безкоштовним.
Про це повідомляє компанія на своєму офіційному сайті, передає Час Пік.
Раніше відправник зобов'язаний був оплачувати 0,5% від оголошеної вартості при поверненні посилки, якщо одержувач відмовився від неї або забрав її вчасно. Тепер "Нова пошта" усунула цю комісію, що дозволить клієнтам без додаткових витрат повертати товари відправникам у разі, якщо вони не підійшли.
Компанія відзначила, що ця зміна вплине на клієнтів, які активно використовують послуги комерційних відправок.
"Кожен місяць клієнти повертають близько 1,3 мільйона посилок, що спричиняє витрати у розмірі 9,4 мільйона гривень, які тепер не отримає компанія", - розповіли в "Новій пошті".
Проте з 1 жовтня "Нова пошта" підвищила тарифи на свої послуги. Доставка документів по місту та Україні тепер становить 65 гривень, що на 10 гривень більше, ніж раніше. Також збільшилася вартість доставки посилок:
- до 2 кг - на 10 гривень, до 60 гривень;
- до 10 кг – на 10 гривень, до 90 гривень;
- до 30 кг – на 20 гривень, до 140 гривень.
Вартість доставки по Україні також збільшилася: посилки до 2 кг подорожчали на 10 гривень, до 80 гривень, а до 10 кг – на 10 гривень, до 110 гривень. Для вантажів важчим за 30 кг ціна доставки між відділеннями подорожчала на 0,5 гривні за кілограм, а між відділеннями по Україні - на 1 гривню за кілограм.
Попри підвищення тарифів, "Нова пошта" продовжує пропонувати безкоштовні послуги, такі як легке повернення від покупця до продавця, переадресація посилки Україною до її прибуття в пункт отримання, а також упаковка у фірмові пакети.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |