У мережі показали 10 унікальних радянських авто, які не вийшли в серійне виробництво

За часів СРСР було безліч автомобілів, які могли стати справжнім проривом у радянському автомобілебудуванні. Однак багато унікальних авто з різних причин не потрапили в серійне виробництво.
Основний кістяк авто, які створили радянські конструктори, але не пустили в серійне виробництво, складають прототипи військових та промислових автомобілів, які створювалися спеціально на замовлення держави, повідомляє Час Пік.
Видання Auto.bigmir.net показало, як виглядали унікальні ато.
ЗІС-Э134. Макет № 2
На відміну від свого відомого брата ЗІС-12, цей автомобіль був вантажним та мав цілий ряд особливостей. Перша версія вийшла ще у 1954 році, але вже до 1956 року машину вдосконалили. Автомобіль міг плавати при вазі в 7,8 тонни. Розганявся - до 60 км/год по суші та до 6 км/год по воді.
ЗІЛ 49061
ЗІЛ - 49061"Синій птах" все ж пішов в серію та завоював популярність у багатьох країнах світу. Автомобіль міг долати рови шириною близько 150 см та снігові замети висотою до 90 см. За часів СРСР подібні авто були на балансі рятувальників, після розвалу Союзу ці автомобілі були передані рятувальникам.
ЗІЛ 2906
Це унікальний транспортний засіб ШБХ (шнекоболотохід). Замість коліс та гусениць на автомобілі було встановлено два шнека. Такі гвинти дозволяли автомобілю пересуватися по будь-якому типу поверхні, починаючи від зрубаних дерев та балок, закінчуючи болотами та снігами. Автомобіль так і не пішов у серійне виробництво через дуже низьку максимальну швидкість - 11 км/год.
ВАЗ-Е2121 “Крокодил“
Незвичайний автомобіль замислювався як легковий позашляховик. У підсумку інженери вирішили розробляти нову модель на базі "Жигулів" ВАЗ-2101 та ВАЗ-2103. У автомобіля був повний привід та двигун на 1,6 літра, який ставився на ВАЗ-2106. У серію машина так і не пішла.
АЗЛК " Москвич-2150"
Ще одна спроба від радянських конструкторів створити легкий позашляховик для широких мас населення. Всього зібрали два прототипи, але в серію автомобіль не пішов.
ВАЗ-Э2122
Амфібія від "АвтоВАЗу". По воді автомобіль рухався за рахунок звичайних коліс, при цьому він міг розвивати швидкість 5 км/ч. Під капотом був все той же 1,6 літровий двигун, в автомобілі була система повного приводу. Всього було випущено з десяток дослідних зразків.
УАЗ-452к
Шестиколісна версія звичайного УАЗ - 452 "Буханець". Автомобіль виготовляли в двох варіантах: 6х4 та 6х6. Автомобіль був дуже важким, через що сильно збільшувалася витрата палива. Було вироблено 50 таких авто, які з 1989 по 1994 рр. використовувалися різними рятувальними службами на Кавказі.
ЗІЛ-4102
Автомобіль був передньопривідним і повинен був прийти на заміну старим радянським лімузинам. Під капотом планували встановлювати три варіанти двигунів: 4,5-літровим V6, 6,0-літровим V8 бензиновими моторами та 7,0-літровим дизельним агрегатом. В автомобілі були ЕСП, десять динаміків CD-плеєр, Бортовий комп'ютер та білий шкіряний салон. Модель "зарізав" особисто Горбачов.
МАЗ - 2000 "Перебудова“
Автомобіль спочатку створювався, як нова генерація вантажівок, що дозволило б вивести радянські транспортні компанії на новий рівень. Модульна конструкція автомобіля, дозволила збільшити обсяг кузова на 9,9 кубічних метрів. Автомобіль навіть привезли на виставку у Париж в 1988 році.
ВАЗ-2702 "Поні“
ВАЗ-2702 був компактним електромобілем для доставки вантажів. Алюмінієвий кузов дозволив зробити авто дуже легким, але одночасно з цим, він позбавив його будь-якої міцності. Саме тому на краш-тестах автомобіль просто розпався.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.