13.03.2021, 18:33

Як сподобатися будь-якій людині: 7 порад від експерта ФБР

советы

Знайомства з новими людьми, а також встановлення довірливих відносин з тими, кого ви вже знаєте, можуть даватися важко. Що потрібно робити? Що говорити? Як справити хороше враження?

Час Пік розповість про те, як правильно поводитися, щоб сподобатися людям.

Експерт з міжособистісних відносин, який в минулому очолював Програму поведінкового аналізу ФБР, Робін Дрік (Robin Dreeke) в одному з інтерв'ю розповів про те, як швидко налагодити взаємини з будь-якою людиною. Давайте прислухаємося до його порад.

Порада 1. Цікавтеся чужими думками, не засуджуючи їх.

Найправильніша стратегія, за словами експерта, задавати питання, слухати, але не давати оціночних суджень. Адже ніхто не любить бути засудженим.

"О, це дійсно захоплююче. Я ніколи не чув про це. Допоможіть мені зрозуміти, як ви до цього прийшли", - ось, як потрібно цікавитися, якщо людина вже вступив з вами в комунікацію і намагається поділитися інформацією.

Це не означає, що з усіма варто погоджуватися. Просто завжди необхідним є час для того, щоб зрозуміти, які прагнення, бажання та мрії у співрозмовника.

Порада 2. Придушіть своє его

Не варто з порога рватися в бій та доводити свою правоту. Коли люди чують те, що суперечить їхній думці, логічна частина розуму відключається, і мозок налаштовується на боротьбу, з чого відносин не побудувати.

"Придушення его - це ігнорування ваших власних потреб, бажань та думок. Свідомо ігноруйте своє бажання бути правим і виправляти когось іншого. Це означає не дозволяти собі емоційно захоплювати ситуацію, коли ви можете не погодитися з чиїмись думками або діями", - зазначає Дрік.

Порада 3. Вмійте слухати

Всі чули про те, що потрібно вміти слухати, проте ніхто не пояснює, що саме потрібно робити. Секрет в тому, щоб перестати думати про відповідь і свою подальшу репліку, а навпаки - зосередитися на тому, що говорить співрозмовник прямо зараз.

"У той момент, коли я думаю про свою відповідь, я тільки наполовину слухаю те, що ви говорите, тому що насправді чекаю можливості розповісти вам свою історію", - каже експерт.

Як показують дослідження, просте прохання, звернене до співрозмовника, розповісти вам більше - запорука виникнення з його боку симпатії та бажання надавати допомогу.

Основи активного слухання досить прості:

  • слухайте, що говорять, але не перебивайте і не оцінюйте;
  • не соромтеся перепитувати та уточнювати, але будь-які питання повинні виходити з системи поглядів співрозмовника;
  • задавайте питання, які просувають розповідь співрозмовника вперед виходячи з того, що він говорить зараз.

Порада 4. Задайте актуальне питання

Експерт ФБР вважає, що у кожної людини в житті бувають труднощі. А людям дуже подобається говорити про свої проблеми. Тому нестачі в питаннях немає.

"Відмінне питання, яке я люблю, - це виклик. "Які проблеми у вас були на роботі на цьому тижні? Які проблеми виникають у вас, живучи в цій частині країни? Які труднощі у вас виникають при вихованні підлітків?". У всіх є проблеми. Це спонукає людей ділитися своїми життєвими пріоритетами на даний момент", - розповідає Дрік.

Порада 5. Змусьте незнайомця відчувати себе невимушено

Експерт ФБР радить говорити незнайомцям, що у вас є дуже мало часу на спілкування, що ви скоро повинні будете їхати або йти. В такому випадку люди будуть відчувати менше небезпеки.

"Коли люди думають, що ти скоро їдеш, вони розслабляються. Якщо ви сидите поруч з ким-небудь у барі і скажете: "Гей, чи можу я пригостити тебе випивкою?", - їхні щити піднімаються вгору", - говорить він.

Не варто провокувати незнайомців задавати питання про те, хто ви і чого хочете. Такі питання вже видають напруженість та недовіру.

Порада 6. Звертайте увагу на мову тіла

Ваші слова повинні бути позитивними, вільними від егоїзму та суджень, а мова тіла повинна це тільки підтверджувати.

"Головне - посміхатися. Ви обов'язково повинні посміхнутися. Посмішка - відмінний спосіб викликати довіру. Тримайте підборіддя опущеним, щоб не створювалося враження, що ви дивитеся на когось зверхньо... Під час розмови тримайте долоні вгору, а не вниз. Це говорить: "Я чую, що ви говорите. Я відкритий для ваших ідей"... Я намагаюся піднімати брови. По суті, все, що піднімається, дуже відкрите і втішне. Все, що стискає: стиснення губ , стиснення брів, - передає стрес", - радить Дрік.

Порада 7. Що робити, якщо вами маніпулюють?

Експерт радить не демонструвати ворожість, а прямо запитати співрозмовника про те, що йому потрібно.

"Перше, що я намагаюся зробити, це прояснити цілі. Я зупинюся і скажу: "Ви кидаєте в мене багато хороших слів. Очевидно, ви дуже добре розбираєтеся в тому, що робите. Але що мені дійсно цікаво... Яка ваша мета? Чого ви намагаєтеся досягти? Я тут зі своїми цілями, але, очевидно, ви повинні досягти своїх цілей. Так що, якщо ви можете просто сказати мені, які ваші цілі, ми можемо почати з цього і подивитися, чи зможемо ми спільно подбати про них. Якщо ні, то теж добре", - коментує Дрік.

Експерт ФБР стверджує, що зв'язок налагодити можна тільки через довіру, а не через хитрі виверти. Адже найважливіша риса характеру людини, як показують опитування, - надійність.

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк