27.06.2021, 20:58

У "ПриватБанку" заявили, що клієнтам повернули помилково списані гроші після збою

Марина Началова | Всі новини автора
приватбанк

"ПриватБанк" відновив коректну роботу своїх сервісів після технічного збою, що стався 26 червня.

Про це повідомила прес-служба "ПриватБанку" у Фейсбуці, передає Час Пік.

"Повністю відновили стабільну роботу системи та повернули кошти кожному клієнту.

Наші колеги працювали не покладаючи рук, щоб виправити технічний збій.

Ми докладемо всіх зусиль, щоб більше не траплялось таких ситуацій.

Перепрошуємо за тимчасові незручності, дякуємо за надзвичайне терпіння та підтримку всім!" - йдеться в повідомленні.

У коментарях деякі користувачі пишуть, що гроші їм не повернули або повернули не в повному обсязі. У "ПриватБанку" в таких випадках радять оновити виписку, а якщо це не вирішить проблему, - звернутися до технічної підтримки.

Нагадаємо, вчора клієнти "ПриватБанку" зіткнулися з випадками повторного списання коштів з банківських карт, а також некоректним відображенням та використанням доступного залишку за картою.

​​​​​​​

Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк

Теги новин: