Удари по мостах у Крим створюють умови для майбутніх рішучих контрнаступальних операцій ЗСУ - ISW
Українські удари по мостах на критично важливих російських комунікаційних лініях є частиною української кампанії, спрямованої на створення умов для майбутніх рішучих контрнаступних операцій.
Удари ЗСУ по двох ключових автодорожних мостах, що з'єднують окупований Крим та Херсонську область, змусили російську армію перенаправити рух з коротких східних маршрутів на довші західні. Про це йдеться в аналітичному звіті Інституту вивчення війни (ISW), повідомляє Час Пік.
6 серпня українські сили завдали удару по двох ключових автодорожніх мостах уздовж найважливіших комунікаційних ліній РФ, що з'єднують окупований Крим та окуповану Херсонську область. Через пошкодження мостів російські сили перенаправили дорожній рух з більш коротких східних маршрутів на довші західні.
Голова окупаційної адміністрації Херсонської області Володимир Сальдо заявив, що українські сили випустили 12 ракет по мосту через Генічеську протоку, що з'єднує Генічеський район з Арабатською стрілкою. Нібито, 9 з цих ракет було перехоплено російськими ППО.
Голова окупаційної адміністрації Криму Сергій Аксьонов заявив, що українські сили випустили дві ракети по автомобільному мосту через Чонгар на трасі М-18 (Джанкой-Мелітополь), що з'єднує окупований Крим з окупованою Херсонською областю. За його словами, одна ракета пройшла через засоби ППО й пошкодила дорожнє полотно мосту.
Російські джерела стверджували, що українські сили використовували крилаті ракети Storm Shadow для завдання обох ударів.
Як зазначили аналітики ISW, поки немає підтвердження того, що російські сили перехопили крилаті ракети Storm Shadow.
За словами гауляйтера Криму Аксьонова, ведуться ремонтні роботи на мосту через Чонгар й весь трафік перенаправлять через КПВВ "Вірменськ" та "Перекоп" на траси М-17 (Вірменськ - Олешки) та Т2202 (Вірменськ - Нова Каховка). Водночас, окупаційне міністерство транспорту Криму оголосило, що весь рух через КПП "Джанкой" трасою М-18 закрито.
ФСБ призупинила в'їзд цивільних осіб на окуповану Арабатську стрілку з 31 липня, російські офіційні особи не коментують стан руху трасою Генічеськ - Арабатська стрілка.
Аналітики ISW зазначили, що рівень пошкодження мосту через Генічеську протоку, ймовірно, змусить російські сили перенаправити військові перевезення з Арабатської стрілки на більш довгі маршрути. Більшість з них, якщо не всі дороги між Кримом та Херсонською областю, проходять вздовж або дуже близько до однієї 20-кілометрової ділянки траси М-17 між Ішунем та Вірменськом.
"Це серйозне вузьке місце в російських GLOC, ймовірно, створить значні збої в логістиці та ймовірність затримок і пробок. Неясно, як швидко зможуть відремонтувати міст через Чонгар, і так само неясно, чи відремонтували залізничний міст, по якому українські війська завдали удару 29 липня...
Крім того, магістралі на північний захід від Криму, особливо маршрути вздовж основних та магістральних доріг на південь від Нової Каховки, знаходяться ближче до українських позицій у Херсонській області та часто в межах досяжності артилерійського вогню із західного берега річки", - йдеться у звіті ISW.
Експерти ISW вважають, що українські удари по східних контрольно-пропускних пунктах, швидше за все, перервуть на невизначений термін перекидання російського особового складу, техніки та обладнання з окупованого Криму для проведення найважливіших оборонних операцій РФ у західній частині Запорізької області та в районі кордону між Запорізькою та Донецькою областями.
Пропонуємо до перегляду:
Презентуємо вам шостий епізод анімаційного серіалу "Хробаки", присвячений болючим іміджевим втратам країни-окупанта. Крейсер “Москва”, газопровід “Північний потік”, Кримський міст… Далі буде!
Серіал створено лисичанською студією "Час Пікчерз продакшн". Автор ідеї Vit Richer, інтерв'ю з яким можна почитати тут.
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |