Організатори Євробачення представили оновлений логотип конкурсу
Організатори Євробачення прийняли рішення оновити логотип конкурсу. Новий дизайн натхненний картою світу, на якій Роттердам стане серцем Європи.
Як повідомляється на сайті eurovision.tv, логотип скасованого конкурсу 2020 року представляв візуалізацію прапорів усіх країн-учасниць і розповідав 65-річну історію Євробачення, передає Час Пік.
Дизайн нового логотипу був розроблений тією ж командою. За словами розробників, вони зберегли "прості, інтелектуальні, мінімалістські та експериментальні" елементи, доповнивши візуалізацію святковими штрихами, щоб відсвяткувати повернення конкурсу.
На оновленому логотипі прапори розтягнули пропорційно відстані від столиці країни до Роттердама. А кут їх нахилу також відповідає розташуванню на карті.
Як відомо, Євробачення-2021 пройде на запланованій раніше арені Ahoy Arena в Роттердамі. Півфінали відбудуться 18 і 20 травня, а фінал - 22 травня.
Переможець українського відбору група Go-A погодилася взяти участь у Євробаченні-2021 і поділилася планами про конкурсну пісню.
Читайте також: Відбулося дитяче Євробачення-2020: хто переміг і яке місце посіла Україна
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.