Сили оборони вперше уразили найсучасніший винищувач РФ Су-57, - ГУР (фото)
8 червня на території аеродрому "Ахтубінск" в Астраханській області уражено найсучасніший винищувач Су-57.
Про це повідомляє Головне управління розвідки України , передає Час Пік.
Аеродром "Ахтубінск" в Астраханській області розташований за 589 кілометрів від лінії бойового зіткнення. Не дивлячись на це, на ньому було уражено багатоцільовий винищувач Су-57.
ГУР опублікували знімки, на яких зафіксована стоянка літака на аеродромі.
На знімках видно, що сьомого червня Су-57 стоїть цілий, а вже восьмого біля нього зʼявились вирви від вибуху та характерні плями пожежі, що виникла внаслідок вогневого ураження.
"Су-57 ― найсучасніший винищувач москви, який здатен використовувати для ударів ракети Х-59 та Х-69. На озброєнні повітряно-космічних сил росії перебувають лічені одиниці вказаних бойових літаків. Ураження Су-57 ― перший такий випадок в історії. Слава Україні!", - наголосили в ГУР.
Що варто знати про найцінніші винищувачі росіян
Су-57 (за кодифікацією НАТО Felon, Злочинець) — це російський багатоцільовий винищувач, який РФ класифікує як літак п’ятого покоління, тобто найсучасніший тип реактивних винищувачів. його розробило російське дослідно-конструкторське бюро ім. Сухого. Початково у розробку входила також Індія, але пізніше вийшла із програми.
Перший політ Су-57 було здійснено у січні 2010 року. У 2019 році Росія заявляла про початок серійного виробництва таких літаків, у 2020 році - про випуск першого серійного Су-57.
Технічні характеристики літака:
- Екіпаж: 1 людина
- Довжина: 19,7 м
- Розмах крила: 14 м
- Висота: 4,8 м
- Маса: порожнього — 18,5 т; нормальна злітна маса: з 63% палива — 26,% т; зі 100% палива — 30 т.
- Максимальна швидкість на висоті: М 2,45 (близько 2600 км/год), максимальна безфорсажна швидкість 2 M (приблизно 2100 км/год).
- Тривалість польоту: до 5,8 години
- Практична стеля: 20 000 м
Мають властиві кілька виняткових характеристик, серед яких:
- високоефективні двигуни;
- можливість крейсерського польоту на надзвукових швидкостях без використання форсажу;
- високі швидкісні показники (максимальна безфорсажна швидкість — не менше Мах 2);
- надманевреність;
- кардинальне зменшення помітності літака, зокрема радіолокаційної та інфрачервоної, завдяки стелс-технологіям (зміні геометрії літака і сопел двигунів; застосуванню радіопрозорих композиційних матеріалів і радіопоглинаючих покриттів, а також завдяки переходу бортових датчиків на пасивні методи отримання інформації та режими підвищеної прихованості).
Однак на думку українських експертів, на практиці російський Су-57 не відповідає кільком з цих характеристик.
Читайте також:
"РФ не здатна провести одночасні наступи на кількох фронтах влітку", - ISW
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |