Новий конфуз від "Укрзалізниці": пасажирам продали квитки на місця, яких не існує
"Укрзалізниця" знову потрапила в скандал та піддалася критиці з боку пасажирів, які купили квитки на неіснуючі місця.
Про неприємну ситуацію розповіли пасажири у Facebook, передає Час Пік.
За словами пасажирки, в Дніпрі вона повинна була сісти в поїзд № 731 сполученням Запоріжжя - Київ. Дівчина придбала квиток, але чекав її "сюрприз" - у вагоні не виявилося її 86-го місця (нумерація закінчувалася на 81-му).
"І таких, як я (з квитком, але без місця), десь по десятку чоловік в декількох вагонах. УЗ замінила рухомий склад на інший, з більш короткими вагонами", - написала вона в соціальній мережі.
За словами провідника поїзда, ексцес стався через поломку потрібного складу.
У підсумку, у людей залишилося не багато варіантів "подорожі": сісти на порожнє місце, поки на іншій станції не з'явиться пасажир з квитком, або їхати стоячи.
Повідомляється, що пасажири, які купили квитки на відсутні місця, абияк доїхали, розмістившись у вагонах де попало.
Читайте також:
"Вікно в Європу": у поїзді "Укрзалізниці" випало вікно
Укрзалізниця презентувала перший інклюзивний приміський поїзд
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |