У Приват24 з'явилось важливе оновлення
У додатку Приват24 з'явилось оновлення: відтепер усі способи зв'язатися з банком зібрані у єдиному меню Комунікації.
Про це повідомляє Час Пік з посиланням на пресслужбу ПриватБанку.
Серед можливостей меню є допомога online. Тепер питання можна розв'язати одразу в застосунку. Також можна написати у такі месенджери, як Viber або Telegram, або подзвонити у банк прямо із застосунку.
Крім того, усі попередні звернення зберігатимуться в меню Історія заявок. Повідомляється, що для того, щоб переконатись, що дзвінок був дійсно з ПриватБанку, можна перевірити номер телефону та історію вхідних викликів.
"Також у меню Комунікації ви знайдете додаткові номери телефонів банку у меню Контакти; завжди актуальну Мапу відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах", — йдеться у повідомленні.
Також у пресслужбі додають, що буде можливість повідомити про шахрайство. Для перегляду каналів звернень, варто натиснути у правий кут вгорі застосунку.
Пропонуємо до перегляду:
Дивіться першу серію нового анімаційного серіалу "Хробаки", створеного лисичанською студією "Час Пікчерз продакшн". Невеличкі сатиричні історії веселих хробачків з інтригуючим сюжетом іноді дійсно нагадують реалії сьогодення, але запевняємо вас – це все вигадка автора;), інтерв'ю з яким можна почитати тут.
Читайте також: УЗ планує тестування жіночих купе: що відомо
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк. |