Страшно дзвонити і щось питати: хамство та агресія в регіоні переходять межі
Хороші манери спілкування - не про всіх. Особливо яскраво, на думку жителів Луганщини, це видно на прикладі диспетчерів комунальних служб, енергетиків і навіть продавців магазинів.
Через це проста спроба передати показання лічильника по телефону може перетворитися на зіпсований настрій, передає Час Пік з посиланням на регіональні пабліки в Facebook.
Так, дзвінок за п'ять хвилин до кінця робочого дня, метою якого було передати показання лічильника, "зворушив" місцеву жительку і вона вирішила про це написати в соціальній мережі.
"Дзвоню (о 16:25) при тому, що графік роботи у них начебто до 16:30, ну так от вийшло, що так пізно згадала, свої справи, закрутилася, забула, але згадала та подзвонила... Кажу: "Здрастуйте, можна передати показники?", а вона мені у відповідь : "А чому так рано?!!!". Я впала в ступор... Кажу : "У сенсі - рано?! 3-є число, хочу передати показники!", Вона: "Ну рано, 3-є число!!! Кінець дня!!! Показники передати надумали!!!", Я, вже розсердившись, кажу: "Так що, не можна!??? Чи можна???" Вона мені (нехотя): "Називайте"... У підсумку я передала показники, вона прийняла... Але ось до чого я це все... Чому така дрібниця доставила їй та мені стільки нервів і мені осад ще надовго...",- пише жінка.
На жаль, це не єдиний випадок, коли дзвінок у відповідну службу викликає негатив, а приказка "спиток - не збиток, спрос - не біда" не працює.
"Скрізь є ... і хами, а особливо в міськгазі. Там під час прийому громадян співробітниці нарізають цибулю та варять суп в мультиварці",
"Ви о 16:30 дзвонили а я дзвонила о 12:30 і мені сказали, взагалі-то вже пізно і це 3 числа",
"Всім виглядом показують своє невдоволення, ніби як послугу роблять, типу "що приперлися, ми тут справою займаємося, а ви заважаєте",
"Сьогодні дзвонила в тепломережу та ЖЕК 3, таке ж хамське спілкування!",- повідомляють жителі регіону.
Вони звертають уваги на те, що в багатьох організаціях та інстанціях стикаються з хамством, а співробітники не володіють навичками ділового спілкування.
Схожа ситуація складається і в спілкуванні з диспетчерами водоканалу Лисичанська, які можуть собі дозволити підвищувати голос на тих, хто телефонує.
Багато хто вважає, що передавати всі свідчення краще через сайт, проте навіть сьогодні, в століття технологій, є люди, які в силу віку та відсутності комп'ютерної грамотності робити цього не можуть.
"А якщо людям 70 років і що далі? Їм дали номер і вони телефонують", - вважає коментатор.
Небезпека хамства чекає жителів Луганщини (а може, і не тільки Луганщини) на кожному кроці. Навіть похід в магазин може залишити неприємні враження.
"У різних організаціях є такі хами. Наприклад, в магазині "Сім'я" одна продавець на питання покупця: "Скільки коштують голови риби?", відповіла: "Там є ціна". Чоловік начебто знайшов ціну і назвав. На що продавець сказала: "Ви не ту ціну побачили". Що було далі я не чула, оскільки поспішала. А треба було сказати продавцеві: "Що тобі, важко відповісти? Ти ж зобов'язана відповідати. Ти більше витратила слів на діалог, ніж якби назвала ціну", - пише жінка.
Чому одна людина ставиться до іншої людини, яка не зробила нічого поганого, з агресією - риторичне питання. Залишається тільки сподіватися, що в майбутньому люди стануть добрішими і уважнішими один до одного. Якщо, звичайно, життя у кожного стане краще та безтурботніше.
Читайте також: У Лисичанську "вкрали вулицю": де тепер мешкають її мешканці (фото)
Читайте останні новини України та світу у своєму смартфоні в додатку Час Пiк.